Penawar Rindu Ku 2010

Salam hormat dan salam sejahtera ...
salam tahun baru buat semua..bgi tahun 2010 nie ramai yang pasang azam baru la, buat azam baru la mcam2 laa yang diorang dapat buat azam. Berazam untuk kehidupamn yang baru tapi ada yang berazam untuk sambung azam lama yang tak tercapai. Apa cite nie beb..? azam lepas dah tak tercapai tukar azam lain. Boleh kot..hehehe tapi apa pun azam korang aku aku tak nak masuk campur berazam laa untuk apa2 asal korang bahagia. Aku punyer azam plak nak dapat lebih duit hasil titik peluh aku dari bisnes online yg masih sekat2 lagi nie hehehe..means aku kena upgrade lagi laa. yelaa tahun nie baru brapa hari dah ada member nak ajak join tu la nie laa aku bukan nya ada modal macam diorang boleh cepuk skali 2-3 ribu fuyoo..byk tuu!! aku cakap nanti laa aku ada duit lebih boleh join korang.
Hampir telupa plak yg azam aku bulan nie nak p beli kereta waa..byk duit. ader laa sket..nak beli keta kecik jer untuk org rumah pakai sendiri, tengok bajet dulu laa. Tadi dah submit kat kedai dealer keta tu..dier cakap esok lusa u punyer loan kasi tau dah ok nanti. ok laa bos.. nanti ada latest news aku info kat sini jer laa. salam.

Comments

Popular Posts